Linköping del 1

Vad har hänt sen sist?

Vi har gjort Linköping, grymma på vägbeskrivningar. Borde bli fler roadtrips;)
Fast först lär vissa läka lite. Hemresan var väl allt annat än rolig.
Men Linköping, Gillar staden faktiskt.
Sjukt bra shopping.
2 Diesel, 1 Lee, 1 Lewis, och 2 par crocker till ett normalpris 4900kr!!
Och vad betala lilla skutten? 300 Spänn. Det gäller att göra bra affärer och vara på rätt ställe vid rätt tillfälle.
Det stället var denna gång JC som hade total utförsäljning med 50kr/paret jeans oavsett tidigare pris. Ibland är de bra att vara liten;P för upp till bordet med strl 26 fanns de rätt mycket sen vart de tommare och tommare för varje storlek uppåt:D
Shoppa en hel del annat också. Men jag är faktiskt lite deprimerad över att jag inte fick några skor med mig hem. Fast kändes värdelös att köpa sommarskor då. Snöäckel kom ju sista dagen så bara hoppas någon butik här i närheten behagar få in den modellen framåt sommaren.



Mitt torn jag såg från hotellfönstret fast på bilden är de från andra hållet



Full fart ut på upptäcktsfärd


Snart framme:D


Och sådär kul var de:( Ett jäkla fik :p va de finns i de höga tornet vet ja fortfarande inte


Skyklten som fick mig stampla ut i ödemarken och sätta mig på bergskanten och tänka. Ett sjukt bra tänkberg, synd bara att rastlösheten tog över efter ett par minuter:)


Verkar som jag hamna på ett riktigt partyställe, massa flaskor och glas







Lite negativt träd, undrar vad som har hänt? men kolla rötterna:)






Fick man vårkänslor eller?? :D :D








Bildbomb:) Fast de är iaf inte hundra bilder på en och samma sak i olika vinklar;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0