onsdag

Nu är de fanimej nog. Jag säger upp bekantskapen med dig. Kroppjävel!!
Eller är de huvudet jag ska säga upp bekantskapen med? Är huvudet dumt får kroppen lida!
Så är de nog. Men om de känns okej så och sen när man lugnar ner sig så kommer allt som en jävla käftsmäll och det gör sjukt ont.
Ja de är inte lätt alla gånger, men de är drygt att ha lika ont nu i rygg axlar nacke som innan man var hos sjukgymnasten. Skulle kanske ha gått hem och vilat en stunfd? ja vet inte. Gjort är gjort och de är säkert borta imorgon igen. Får ja hoppas.

Kom hem sent, fixa mat och trött som en gris tänkte man sova tidigt. Men på nåt jävla sätt har jag lyckats göra mig en sockerkaka nu också. Jag som inte ens tycker de är speciellt gott:/

Imorgon är de gym igen. Enbart kondition. Körde 2 km på en tid på 9.02 de tar sig men de ska bli bättre. Sprang som en tok, powerwalk, jogging löpning och lite lugnare takt. 6,6km var de som man hann med idag. Plus hela passet med maskiner.

Men nu kära ni är de dags att natta kudden. Fick order av sjukgymnasten att sluta sova på mage. Enbart på sida ska man tydligen sova. Hur fan nu de ska gå till?
Somnar alltid på sida men vaknar precis hur som helst.
Vänj dig av med de, de är svårt men de går.
Hmm frågan är hur man vänjer sig av med nåt man gör i sömnen. Ungefär som nån som snarkar och säg sluta med de. Och så slutar man bara. jag får nog börja binda fast mig för annars lär de inte gå

gonatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0