Trött tjej

Tisdagen är över. Skräcken i helvetet likaså för den här gången.
Har ju lagat om den där tanden som jag lagade sist eftersom den fortfarande gjorde ont och på röntgen visade de sig att de var slarvigt gjort.
Det jävligaste av allt är att jag då betala 1200, undersökning gick på 600 nångoting och idag kosta de 1800 någonting. Kul att skiten fortfarande gör ont.
Roligare ändå att jag har fler hål. Så de blir ett besök till här på folktandvården sen ska de skickas remiss till västerås för att operera bort en visdomstand. Det kommer ju bli jävligt billigt och bra efter den här jävla vändan. Drygt som fan att man mpste bli av med en visdomstand fast man inte ens har besvär av den. Jävla tänder
Fick iaf en shot imorse som slog ut en totalt. Underbart skönt. Minns typ ingenting av besöket där. Bara att jag fick ledas in och ut från mitt lilla vilrum och att dom gjorde någonting i min mun.
Men har sovit i stort sett hela dagen idag och är så inåthelveted trött nu med så vete fan va dom hade hällt i den där shoten.

Ska bara kolla färdigt på criminal minds och sen borsta tänderna så kan man krypa ner i sängen och sova ännu mera. Mår jag okej och kommer upp tidigt imorgon blir de en sväng till gymmet.
Och på eftermiddagen ska ryggen axlar och nacke få sig en rejäl omgång.
Behövs verkligen så de om nåt ska bli sååå skönt

snart godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0