Söndagskväll

Ännu en helg har gått. Och man har vart lugna fröken.

Det blev  uti hagen i fredags, väldans trevligt må ja säga:)
Och på östlundska palatset igår.
Hann med att sminka Bomben igår eftermiddag också, och om jag får säga de själv så vart de riktigt bra:)
Även en sväng till gymmet och köra slut på sig själv. Fast egentligen var psykelturen dit och hem värre än själva passet. Dessutom var ju en gata avstängd så de var vända och åka annan väg. tack så jävla mycket.
Jag. Mäöäh hallå ploga psykelvägarna!!!!
Sala kommun: Vad är ploga?
jag: Grrrr idioter

Sen hem och duscha, tvätta färdigt och se något skit som gick på ettan.
Lördagsmys på hög nivå, även om både tvprogrammet och filmen som visades bara var skit.

Idag har de legats i soffan och kollat film. Ska faktiskt ta och hoppa i ett bad nu, men tonvis med skum och läsa skvallertidning.
Även flundra på om jag ska publicera inlägget jag skrev tidigare. Vi får väl se?. God lust!!!

Plask plask dags.. hej hopp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0