måndag

"imorgon lär jag upp i tid. Viktiga samtal att ringa. Och ta sig iväg till gymmet i vettig tid."
Jo pyttsan, har inte ringt samtal och inte vart till gymet än. Men är faktiskt på väg mot gymmet.
Kände imorse när jag satt med telefon i handen att de garanterat är sjuhelvetes massa folk som ringer idag så då lär man väl ändå inte få någon tid. Mina stackars öron får vänta ett tag till på läkarn. Har ju trotts allt gått sen sensommaren med dom så de borde väl gå ett tag till;P
Och de går ju upp och ner, vissa dagar känns de inte alls, eller mycket lite. Och sen kommer såna där perioder då de värker massa, helgen var en sån period. Och sen var ju topsen blodig när jag topsa här om dagen så kanske är dags ändå att ringa och höra.  Och jag vet man ska inte använda tops i öronen men hur i helvete ska jag annars få rent?

Nähä kaffe och sen mot gymet:D
Jag är igång igen, känns sjukt bra om jag får säga de själv. Även om de är sjukt jobbigt, mpåste få upp konditionen igen. Jävla löpbandet blir min död

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0