Må döden sova

Hua
Undrar om man kommer kunna sova inatt.
Ångrar mig lite smått att ja skulle spela rocker och inte alls ville ha nå roliga grejer tills ikväll. "Närå ingen fara liksom, de är liksom värst precis innan jag ska hit"
jo tjena joråsåatte. Den verkliga sanningen är att de är som värst från jag fått ett datum och så börjar nedräkningen till helvetet.
Har massa ont i magen och mår illa, jag tror faktiskt att jag är på väg att bli kräksjuk. så det så! jag kanske faktiskt ligger jättesjuk imorgon!

Vill icke, och de värsta av allt. Från imorgon börjar ju nedräkningen till nästa besök igen.

Och hur mycket jag än försökte träna bort lite ångest idag på gymmet så gick de bara inte. Svetten rann men inte fann rann rädslan bort för de.
Livet är galet värdelöst just nu.


Nä godnatt med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0